10 comments on “Op weg naar de PhD: (6) Manuscript goedgekeurd, nu de promotiedatum prikken

  1. Gefeliciteerd Antoine!!!!!
    He he eindelijk zegt.
    Je zult er best druk mee hebben,maar ja niet voor niets moet je maar denken.
    Loop je straks rond als "doctor"
    Succes met het zoeken van de sponsors.
    Groeten uit Holland!!!!

  2. Bedankt, Edu!😀
    Aangezien veel bedrijven heel veel verzoeken tot sponsoring ontvangen, hebben deze een soort norm/ voorwaarde opgesteld, dat ze het manuscript mogen inzien, dat de inhoud relevant is met hun aangeboden assortiment.
    Bedrijven die interesse hebben in sponsoring kunnen in ruil ruimte krijgen op twee beschikbare advertentiepagina’s in het proefschrift. Deze advertenties dienen vooraf worden goedgekeurd door de universiteit. Ik had als alternatief bedacht dat bedrijven hun logo in het proefschrift kunnen plaatsen. Er is dan ruimte voor meer bedrijven.
    Zonnige herfstgroet:)

  3. Heel goed Antoine: bravo…je hebt zoveel werk gedaan. Fantastisch. Begrijp ik het goed…kom je naar Nederland voor je promotie.
    Dr. A. Robbesom klink wel goed.

  4. Bedankt, Anka! Het zal inderdaad een zeer hectische tijd gaan worden, van het drukken van het proefschrift tot aan de verdediging toe, maar ik zie het met vertrouwen tegemoet:)
    Zonnige groet:)

  5. Bedankt, Zwolly! Het is inderdaad een aardige bekroning op aardig wat werk😉
    En je hebt het goed geraden, ik zal een vakantie moeten opnemen voor de verdediging in Nijmegen.🙂
    Formeel zal ik zelfs Dr. ing. voor mijn naam kunnen zetten, aangezien ik het HLO afgerond heb. Maar ik zal me beperken tot de eerste afkorting😉
    Zonnige groeten.

  6. Hee Antoine, van harte man! Eh… DOCTOR man.
    Een dag om nooit te vergeten: doctor worden op de dag dat Fitna uit kwam.(Huh? Wat is Fitna?)

  7. Dank je wel, Cees! Wees niet benauwd: Ik ben niet van plan naast mijn schoenen te wandelen;)
    Voor mij was 25 maart dus een dag om niet te vergeten, gelukkig was You-Know-Who zo verstandig zijn propagandafilm twee dagen later te doen verschijnen, dus heb ik gelukkig geen associaties mee😀
    En inderdaad, ik moest even opzoeken wat die Fitna eigenlijk ook weer was😛
    Zonnige herfstgroeten.

  8. Het verhaal kende een nog spannender en zenuwslopender vervolg, en er wordt nu naar een knallende apotheose toe gewerkt, Kees🙂
    Ik heb nog niet een nieuwe datum geprikt, eerst moeten alle mogelijke onzekerheden (o.m. de financiering) weggewerkt zijn. Ik houd je op de hoogte.

Leave a Reply

