4 comments on “Reizen in Brazilië: MARANHÃO (22). Marktbeelden van São Luís

  1. Graag gedaan, @Aad:) Dit soort markten zijn mijn favoriete stekkies om wat meer over de lokale culturen te weten te komen, ik blijf me nog altijd erover verbazen😉
    Zonnige groet.

  2. Zo te lezen en te zien, heb jij een goed leven. Je geniet, een gelijk heb je! Groet uit fris Nederland.

  3. @Jacopone, net als iedereen probeer ik het maximale uit mijn leven te halen😉
    Groeten vanuit een tropisch en zonnig BH (de buien periode is bijna voorbij!)

Leave a Reply

