6 comments on “Reizen in Brazilië: FLORIANÓPOLIS (24). Stranden van Armação en Matadeiro

  1. Het zier er weer prachtig uit, Antoine ! Die koeien waren natuurlijk blij eindelijk weer eens een Hollander te zien…;o)

  2. Daar was ik niet zo zeker van Stripman: Hun reactie klonk als een enthousiast geloei of als een afkeurend boe-geroep. Ik ben er nog steeds niet uit 😉

  3. @Rene, ze mogen EU weer in als de administratie weer op orde is. Volgens de laatste berichten zal dat omstreeks mei zijn. Hopelijk zullen de vleesprijzen dan weer gaan dalen 🙂 Dus voorlopig kan ik nog goedkoop genieten van een mals stukje vlees hier 😉
    Zonnige groet.

  4. Mooi om dat te vernemen, Morgaine 😀 En ik heb nog aardig wat vakantieverhalen te verwerken: Het vervolg van São Luis, het vervolg van Fortaleza, het vervolg van Rio de Janeiro, Vitória, en er zitten nog nieuwe locaties aan te komen;)
    Helaas heb ik nu problemen met mijn laptop, maar zo gauw deze zijn opgelost, zal ik ook jouw blog met een bezoekje vereren 🙂
    Zonnige groeten 🙂

Leave a Reply

