5 comments on “Reizen in Brazilië: FLORIANÓPOLIS (15). Ponte Hercílio Luz

  1. Ik dacht dat nederland het enigste land was van de bruggen bouwers!!!!
    Dit is ook kolosaal zeg.
    Maar mooi om dit te zien zo.

  2. @ScrambleX, dit soort bruggen zijn ook niet mijn favoriet, moet ik toegeven.
    @ Anka, Blijkbaar waren ook de Amerikanen er bouwmeesters in🙂

  3. De vorm van de brug vind ik wel heel mooi, maar met hoogtevrees zijn balken met spleten ertussen niet ideaal voor mij. Wel fijn dat ze hem niet afbreken. Groet

  4. @Jacopone, ik denk dat destijds heel veel mensen daar problemen mee hebben gehad. Tegenwoordig staat de brug op de lijst van Braziliaans cultureel erfgoed, en zal dus behouden blijven. Tropische groet.

Leave a Reply

