13 comments on “Reizen in Brazilië: MARANHÃO (10). Boottocht Naar Atins II

  1. @Botofogo, dit is ook een zeer fotogenieke locatie! Maar sons is het lastig de foto’s in de oorspronkelijke kleursetting terug te bewerken, zoals het met de foto van de duinen het geval is. Vanwege de complementaire kleuren, die een hinderlijke versterking gaven. Tropische groeten.Reactie is geredigeerd

  2. @Ramirezi, ik moest even opzoeken wat nu ook al weer de Razende Bol was, maar nu ben ik volkomen bij! (Een zandplaat nabij Den Helder). Volgens mij moet het daar op dit moment zo’n 30 graden kouder zijn dan in Atins😉

  3. 4 uur lang en dan op van die harde houten stoeltjes. Maar uitzicht vergoedt veel. Ik zou bang zijn van krokodilen en anaconda´s want die zitten er denk ik wel

  4. @Rene, We zaten daar aan de rand van het immense Amazonewoud, maar ik heb daar geen anaconda’s of kaaimannen gezien… Slechts vriendelijke rode ibissen, vrolijke dolfijntjes en op grote hoogte de zwarte gieren…😉

  5. Ik weet het gewoon zeker, ik ga daar ook heen de volgende keer!!🙂
    Te mooi om alleen maar van de foto te bewonderen.

  6. @Miguel, in een van de vorige bijdragen heb ik reeds de links geplaatst naar de reisorganisaties.
    Wellicht slaag je er in een onvergetelijke vakantie van te maken🙂

  7. Hee, Antoine…!
    Das weer ff geleden.
    How are you?
    Wat een mooie foto-serie.
    Helder van kleur, het blauw is zo blauw dat het bijna zeer doet aan m’n ogen!
    Ja, in het echt zal het nog veel indrukwekkender zijn, dat geloof ik!
    Succes met alles..::))

  8. Ha, Geroma, alles gaat zijn gangetje hier en met jou? Het water is inderdaad zo blauw, zonder zonnebril is het vanwege refelctie van het zonlicht lastig turen😉
    Tropische groetjes:)

Leave a Reply

