6 comments on “Reizen in Brazilië: MARANHÃO (07). Barreirinhas, Toeristische Tips en Websites

  1. Dank je, Rene! Blauw en wit in deze natuursetting geeft een innerlijke rust:) Wil je in de toekomst (als je dochter wat groter is, natuurlijk!) hier een bezoekje aan wagen, heb je alvast de links😉

  2. Antoine, ik wou je even laten weten dat ik het waardeer, dat je steeds de minst ongunstige plaats voor de copyrightregel gebruikt voor je prachtige foto’s :–)

  3. @Jacopone, het liefst zou ik de regel weglaten, maar ervaring heeft geleerd dat zonder deze copyrightregel deze foto’s razendsnel over internet vliegen en worden gepresenteerd als andermans creaties, en dus niet uit mijn hand… Maar zoals je gemerkt hebt, heb ik inderdaad de regel wat verkleind en wat meer weggestopt😉

Leave a Reply

