8 comments on “Reizen in Brazilië: MARANHÃO: (04) Kleurrijk Lençóis Maranhenses

  1. Zo mooi is het daar bij jou inderdaad. Ik was eens in het Noorden Ceara….ook een heel stuk met een wandelende duin!

  2. Dat dat allemaal bestaat in Brazilie…daar heeft een normaal mens geen weet van. En het is niet eens de zee. Heel bijzonder

  3. @Zwollywood, dat meot dan heel bijzonder zijn! Ik ben daar nog niet geweest, maar heb serieuze plannen om Ceará (met de beroemde en prachtige stranden vlakbij Fortaleza) te bezoeken🙂

  4. #Rene, er zijn zo veel locaties hier die meer dan de moeite waard zijn. Als ik die allemaal zou moeten bezoeken, zou het een levenswerk gaan worden. (Eigenlijk niet eens zo’n slecht idee! )😉 Een van de locaties hoog op mijn verlanglijstje is Pantanal, het uitgestrekte moerasgebied aan de grens met Bolivia.

  5. O wat prachtige fotos zeg.
    Zoiets zie je ook niet overal,wel de moeite waard om het te aan schouwen zeg.
    Even in het water te duiken(niet voor mij)
    Maar wel mooi om het te zien Antoine !!!!

  6. @Anka, het water in deze meertjes is ondiep, dus ook geschikt voor diegenen die de zwemkunst niet meester zijn🙂

  7. Oef, het lijkt me heerlijk om op zo’n plek even te doen of je een waterratje bent. Wat een geweldige foto’s en een geweldige plek.

  8. Dank je, Eline :)Het lauwwarme, zuivere water voelt ook heerlijk zacht aan. En aangezien de tere huid voortdurend werd gegeseld door de intense stralen van de winterzon, is het beslist een verademing geregeld af te koelen in deze meertjes.

Leave a Reply

