9 comments on “Reizen in Brazilië: MARANHÃO (01). De Duinen van Lençóis Maranhenses I

  1. Ik denk dat de meeste Europeanen niet verder komen dan hun hotel resort in Fortaleza of Natal. (hoewel ik nu moet oppassen om niet te generaliseren)
    Ben je ook al naar Foz do Iguacu, IlhaBela of Paraty geweest?

  2. @Miguel, ik vrees dat je toch gelijk hebt😉
    De meeste toeristen komen niet verder dan de strandhotels ("daarbuiten is het te gevaarlijk"), en steden als Rio en Salvador, met Carnaval.
    Ik ben nog niet op Ilha Bela of Paraty geweest, maar ken wel Foz do Iguaçu, Floripa, Curitiba, Vitória/ Vila Velha, Recife/Olinda. Hopelijk volgen volgend jaar nog twee reizen naar het noordoosten en een naar het zuiden, als de financiën het toelaten…

  3. @Anno, deze dame ken ik persoonlijk😉 In een volgende bijdrage zal ik meer informatie geven over de locatie, bereikbaarheid en wat er te doen valt:)

  4. Indrukwekkend dat weidse, mooie foto’s. De automatische kleurcorrectie zou een stuk afgezwakt moeten worden; zoals nu is de oorspronkelijke foto mooier.

  5. @Jacopone, ik geef ook liever de voorkeur aan de oorspronkelijke kleursettings. Maar soms geeft de automatische kleurcorrectie verrassende resultaten, als hier wordt vertoond🙂

Leave a Reply

