11 comments on “Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO (09). De Busreis, van Uur tot Uur II

  1. Mooie manier om een busreis te laten zien. Je kunt er makkelijk doorheen surfen. Mooie kleuren toch steeds weer in Brazilie.

  2. @Rene, ik dacht: Laat ik eens op een andere manier presenteren😉 Als ik de 3000 foto’s die ik onderweg gemaakt heb hier laat zien, worden jullie gek en krijg ik een bloc van de server, die dan zou kunnen blokkeren😉 De Braziliaanse natuurlijke omgeving heeft een prachtige kleurenpalet met veel groen, een tintje of wat bruin en rood en blauwe luchten🙂

  3. geweldig dit, mooi totaalbeeld van het landschap, ik vind busreizen zelf iets vreselijks trouwens, maar ga vooral zo door !-:)

  4. @Anno, het leek mij ook voor de lezer overzichtelijker om een totaalbeeld te geven, dan afzonderlijke series te presenteren🙂 Ik verwacht niet dat deze aanpak nu een regelrechte hit gaat worden, maar wie weet komt binnenkort een Europees bus- of treinreisje op deze wijze op het net😉
    Ik moet toegeven dat ik na ruim vijftig uur het een verademing vond om de bus achter me te kunnen laten. Maar je hoort mij nu niet meer klagen als ik met de bus van Amsterdam naar Parijs, Londen of zelfs naar Barcelona zou moeten. Dat is nu peanuts voor mij😉

  5. Pingback: Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO (10). De Busreis, van Uur tot Uur III « Eyes on Brazil

  6. Pingback: Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO: (08) De Busreis, van Uur tot Uur I « Eyes on Brazil

  7. Pingback: Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO (11). De Busreis, van Uur tot Uur IV « Eyes on Brazil

Leave a Reply

