20 comments on “Op weg naar de PhD: (2) Gedachtekronkels over Onderzoek

  1. Ben van plan mee te doen, nu nog inspiratie zoeken en met de deadline worstelen. Goed initiatief, Antoine.

  2. @Eline en @Zwollywood, jullie zijn wel snel vandaag😉 Ik heb net deze bijdrage afgerond met een eerdere publicatie als opwarmertje:)
    Ik zie jullie bijdragen met veel belangstelling tegemoet! Alvast veel inspiratie toegewenst:)

  3. Aanbevolen, we zullen de andere bloggers nog wel een keertje extra helpen herinneren tegen de tijd dat het bijna 12 october is!
    groet, bart

  4. Ja, hoor, Antoine, van Quidamus heb ik het vernomen… maarre, ik dien me eerst even uit m’n spagaat te werken, om daarna een flinke triatlon te doen, dan even uitrusten, waarna het intussen wel vrijdag of zaterdag zal zijn, en dan, ja dan kan ik een pen ter hand nemen… (*_*)

  5. Antoine, ik doe ook mee. Zondag zal ik een oproep plaatsen, met ook een voorbeeld. Groetjes Martha.

  6. Ben volop bezig met een vriendin om er iets van te maken op 12 oct.
    Dus je ziet ons met onze bijdrage
    Hopelijk komen er met ons ook vele.
    Want dit is een speciaal onderwerp die ons goed aanspreekt.
    Antoine,Jij zult het wel druk daar mee hebben.

  7. @Anka, ik heb gisteren twee bijdragen kunnen afronden en die staan reeds te wachten tot ze op het blog komen🙂
    Veel succes met het maken van je bijdrage, ik zie het met belangstelling tegemoet:)

Leave a Reply

