7 comments on “Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO: (05) Kleurrijk Bahia

  1. Ik lees graag je belevenissen en geniet van de begeleidende foto’s.
    Wel vind ik het jammer dat de foto’s vernield worden door de copyrightregel. Is het niet mogelijk die onder in plaats van boven te plaatsen, eventueel kleiner en in een kleur die niet zo opvalt, in ieder geval minder prominent? Met groet.

  2. @Jacopone, Ik zal het in overweging nemen. De reden van deze opzichtige copyrightregel is dat nog niet zo lang geleden mijn foto’s zonder toestemming op andere websites waren te zien. Dus om dat te voorkomen…. Ik had dit keer gekozen de regel in de luchten te plakken, om verstoring van het beeld te minimaaliseren.

  3. @Thera, dank je😀 Het was niet eenvoudig deze momentopnamen te maken terwijl de bus op een hobbelige weg reed, maar het lijkt er een beetje op😉

Leave a Reply

