8 comments on “Reizen in Brazilië: Belo Horizonte – MARANHÃO (02). Avondbeelden van Minas

  1. @Rene, en dit is nog maar het begin😉
    Inderdaad oogde het landschap apart dankzij de gloed van de ondergaande zon. Normaal gesproken is het intens groen in de zomer en – net als nu in de droge winter – dofgroen en bruin.Reactie is geredigeerd

  2. Heerlijk kalm allemaal, geen stress. Kan niet wachten tot ik eind September ook weer voor 2.5 naar Brazilie ga!

  3. @Margriet, het is inderdaad heerlijk vertoeven hier😉 Waar in Brazilië ga je vakantie vieren? Alvast een goede reis!

  4. Ik ga eerst een week naar Salvador voor een congres (ben ook druk aan t promoveren😉 en dan naar Manaus voor ruim 2 maanden, ook wat werk en hopelijk veel vrije tijd! Echt fantastisch Amazonas, heb je nog plannen om die die kant op te gaan?

  5. @Margriet, I wish! Maar de (financiële) middelen ontbreken. Het is een droom van mij om Amazonas en het woud te bezoeken, hopelijk komt het ooit er van. Ik heb wel andere reisopties, eind dit jaar en begin volgend jaar. Daarmee zal ik Brazilië stapje voor stapje beter leren kennen en voor het Nederlands publiek beschrijven.
    Wanneer denk je te promoveren, en waarop? Heel veel succes en sterkte, en een goede reis!

  6. In gedachte heb ik ook in de bus gezeten.
    Goh wat lijkt me dat leuk zeg.
    Ook bijzonder mooie fotos er bij.
    Wacht gespannen op je volgende reisverslagen!!!!

  7. @Anka, de verslagen volgen zo spoedig mogelijk. Nu ben ik naast het promotiewerk ook druk bezig met het verwerken van de duizenden foto’s. De foto’s zien er veelbelovend uit🙂

Leave a Reply

