5 comments on “Reizen in Brazilië: Route naar MARANHÃO. (04) Teófilo Otoni (MG) – Itaobim (MG)

  1. Gegroet zij de lezers!
    Over 4 uur (19.00) Nederlandse tijd) gaat deze tijd echt aanvangen! Derhalve zal ik niet in staat zijn de reacties tijdig van een respons te voorzien. Maar alle reacties krijgen na afloop van mijn reis (eind juli) antwoord. Hopelijk blijft ook in Nederland de zon schijnen!

  2. En voor ik het vergeet: Ik neem mijn fototoestel en mijn notitieblok mee. Trouwe lezers van mijn blog weten het al: Na mijn reis volgt het reisverslag, ‘opgeleukt’ met eigen fotomateriaal. In de rechterkolom zijn de reisverslagen van mijn vorige reizen te vinden: Salvador (2006) en Rio de Janeiro (2006/2007).

  3. @Thera, je hebt inderdaad goed je best gedaan mij aan te bevelen;) Bedankt 😀
    @ Anka, het WAS ook spannend 🙂

Leave a Reply

